A Radisson Hotel Group a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabb szállodalánca, 9 márkával és több, mint 1600 aktív és készülő hotellel a világ 120 országában. A vállalat Radisson Blu márkája ízlésesen stílusos, elegáns belső terekkel és maximálisan pozitív hozzáállású kiszolgáló személyzettel emelkedik ki a versenytársak közül. Ezért az alkotás folyamatába bevontuk a Radisson Blu Béke Hotel kollégáit is miközben kreatív koncepciónkat a nemzetközi kampánystratégiával összhangban dolgoztuk ki. A budapesti szálloda felújítása így a fizikai sík mellett a vizuális kommunikációs jelenlétben is megmutatkozott.
A Radisson Hotel Group a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabb szállodalánca, 9 márkával és több, mint 1600 aktív és készülő hotellel a világ 120 országában. A vállalat Radisson Blu márkája ízlésesen stílusos, elegáns belső terekkel és maximálisan pozitív hozzáállású kiszolgáló személyzettel emelkedik ki a versenytársak közül. Ezért az alkotás folyamatába bevontuk a Radisson Blu Béke Hotel kollégáit is miközben kreatív koncepciónkat a nemzetközi kampánystratégiával összhangban dolgoztuk ki. A budapesti szálloda felújítása így a fizikai sík mellett a vizuális kommunikációs jelenlétben is megmutatkozott.
Együttműködésünk a világjárvány alatt bontakozott ki. Az emberi kapcsolatok fontosságának megmutatása ezért kiemelt szerepet játszott a kommunikációs stratégiában miközben a gyártás megszervezése a szokványostól eltérő gondolkodást igényelt ügyfelünktől és tőlünk egyaránt. A pontos kampányindulás érdekében mindig alkalmazkodtunk a körülményekhez, de megtartottuk a munka partneri-baráti légkörét.
A szálloda teljes fizikai megújulását követtük és alaposan filmeztük. Az építészek és kivitelezők a szálloda felújításán, mi pedig az új filmek látványvilágán dolgoztunk. Modern, elegáns és dinamikus vizuális nyelvet hoztunk létre filmjeinkkel, ami hűen tükrözte a szálloda friss küllemét.
Az alkotás folyamatát megosztottuk a szálloda dolgozóival, igyekeztünk beilleszkedni a jól összeszokott csapatba, hogy felvételeinkkel teljes értékűen átadhassuk a márka értékeit, életérzését. Mindenki szívesen vállalta a forgatásokat és büszkén meséltek poziciójukról, mindennapi munkájukról a vendéglátók. Elmondásuk alapján a projekt megvalósításával mi is hozzátettünk kicsit ehhez a baráti atmoszférához még ebben az embert próbáló időszakban is.